:: Ahlan wa Sahlan wa Marhaban Bikum ::


Friday, January 9, 2009

Hati-hati dengan Yahudi


Sedarkah kita bahawa kekejaman yang sedang berlaku ke atas tempat suci ketiga umat Islam kini adalah LANGKAH UNTUK MENGUASAI UMAT ISLAM DI SELURUH DUNIA? Kita melihat mereka menyerang rakyat Palestin, tetapi hakikatnya mereka sedang melenyapkan orang Islam step by step.

Renungkan ayat Allah ini sedalam-dalamnya:

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu.” (al Baqarah: 120)

Kita mesti berhati-hati! Ingatlah peringatan Allah dalam ayat di atas, bahawa kaum Yahudi yang sedang mengganas di Palestin itu tidak akan sama sekali meredhai kaum muslimin sehingga kita mengikut telunjuk mereka. Kita tidak tahu, mungkin selepas ini kuasa-kuasa besar Yahudi yang menggila itu akan menyerang umat Islam di negara Islam yang lain pula, dan tidak mustahil suatu hari nanti Malaysia yang masih dalam keadaan aman ini (na'uzubillah). Tetapi jangan lupa, mereka sangat licik. Otak mereka sentiasa berfikir untuk menjatuhkan Islam. Mereka akan menggunakan bermacam-macam taktik untuk menghapuskan orang- orang Islam di seluruh dunia, atau menjadikan umat Islam semuanya akan tunduk patuh pada mereka.

Jangan sampai tempat suci ini pula yang dapat dikuasai oleh mereka

Umat Islam akan terus-menerus dalam kehinaan selagi tiada khilafah Islamiyyah yang melindunginya. Marilah kita bersatu atas dasar aqidah untuk melakukan perubahan yang mendasar dan menyeluruh agar 'izzah kita kembali. Keadaan kita tidak ubah seperti hidangan yang dikerumuni oleh kaum kuffar dari pelbagai penjuru.

Jadi, apa yang perlu kita buat sekarang?

1) Jangan tinggal berdoa untuk kemenangan Islam dan kehancuran musuh-musuh Islam.
2) Kuatkan iman kita supaya tidak terpengaruh dengan anasir-anasir Yahudi yang dibawa masuk secara halus melalui pemikiran.
3) Boikot segala barangan mereka.
4) Sedarkan kawan-kawan kita agar mereka kembali kepada cara hidup Islam yang sebenarnya.
5) Tegakkan pemerintahan negara yang benar-benar melaksanakan Islam.
6) Tinggalkan permusuhan dan perbalahan sesama umat Islam kerana ia hanya merugikan.


Umat Islam harus cemerlang
Hari ini mesti lebih baik dari semalam
Jangan buang masa
Siapa kata kita tidak boleh
Kita ada Allah Maha Kuasa
Kita punya kuasa tenaga
Doa sebagai senjata
Umat Islam sentiasa boleh…
Umat Islam sentiasa boleh…


Islam akan selamanya hebat…Khaibar! Khaibar Ya Yahud!

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template