:: Ahlan wa Sahlan wa Marhaban Bikum ::


Saturday, November 29, 2008

DAMBA KASIHMU TUHAN


Sesungguhnya hati ini milik Allah, diciptakan oleh Allah, untuk mencintaiNya...Ya Allah,aku damba kasihMu.

Nasyid dari kumpulan MAWADDAH yang sangat saya gemari...

ANUGERAHKAN RASA CINTA DAN TAKUTKU PADAMU

Tuhan…
Berikanlah sedikit rasa cintaMu, padaku…
Semoga seluruh cintaku untukMu…

Tuhan…
Kurniakanlah sedikit rasa takutkanMu, padaku…
Semoga ku tidak takut selainMu…

Ya Allah…
Dengan rahmatMu, kurniakanlah…

Ya Allah…
Jadikanlah air mataku di waktu takut denganMu…
Pemadam api nerakaMu…
Jatuhnya air mataku…
Menggugurkan dosa-dosaku…

Tuhan…
Kalau bukan dengan rahmatMu…
Aku tidak akan selamat…
Setidaknya jika bukan dengan rahmatMu…
Aku tidak akan terlepas dari azabMu…

Aku lemah…
Bantulah aku untuk bermujahadah selalu…
Syaitan sering menipu dayaku…
Lindunglah aku darinya…

*******************************************************

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template