:: Ahlan wa Sahlan wa Marhaban Bikum ::

Sunday, December 27, 2009

Apabila Monyet Menyerang Kembali...

Setelah sekian lama membisu, hari ini monyet-monyet kembali menyerang blok asrama yang saya duduki. Mungkin stok bekalan makanan mereka di dalam hutan telah habis. Di bawah adalah gambar-gambar kenangan yang sempat diambil sempena kehadiran mereka :)

Tersenyum puas selepas menyelongkar tong sampah :)


Sedang menjalankan operasi mengotorkan kain di ampaian...


"Buah apa ni ek?" Mungkin itulah yang sedang difikirkan olehnya...


Yang ini macam singa je...Gerunnya.

Buat apa tu? Tingginya duduk...


Sedang menikmati keindahan alam dari atas atap :)



"Gayatnya saya!" Kata monyet ini di dalam hatinya.


Mengenakan posing yang paling menawan kepada jurukamera :)
Mungkin inilah bapa monyet yang pernah mempunyai sejarah hitam dengan saya suatu masa dahulu...huhu

Sekian.

7 comments:

mat said...

Macam mana nak buat yang anda mungkin meminati kat bawah ni?

Tolong komen ke blog saya caranya.

محمّد سيف الله بن عمر said...

Xpelah...dah dapt

Shahibul Afzan binti Wahab said...

ok...just klik widget link within.

penahafiy said...

Banyaknya monyet!UIA Gombak tak ramai mcm ni!tu la,blok mahallah dekat sngt dgn bukit blkg tu...makanan plk byk...

Shahibul Afzan binti Wahab said...

UIA Gombak duk dalam bandar...tak macam UIA Kuantan ni yg duk tepi hutan...tapi kat sini terselamat daripada pencemaran alam.

Islamic_Muslimah said...

wah...
kita mengalami mslah yg sama!!
xper, sabor je lah :)
UUM pon kat hutan, so ramai lah sedara-mara yg tiap2 petang datang bertandang :P

Shahibul Afzan binti Wahab said...

oh UUM pun gitu jugak ye ukhti?
senasib la kite...hehe.
jgn sampai sedara-mara tu kejar dah la...

Related Posts with Thumbnails
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template