:: Ahlan wa Sahlan wa Marhaban Bikum ::


Friday, January 2, 2009

Monolog

Ya Allah maafkanlah aku,
Kerana tidak menjadi hamba yang baik kepadaMu…

Ya Allah ampunilah aku,
Kerana sering kukhianati taubatku…

Ya Allah kasihanilah aku,
Walau sering kuterlalai dengan perintahMu…

Ya Allah kasihilah aku,
Kerana aku hanya dambakan kasihMu…

Ya Allah perkenankanlah doa-doaku,
Kerana Engkau sahaja harapanku…

Ya Allah kuatkanlah aku,
Agar dapat kutunaikan amanah-amanahMu…

*******************************************************

Tuhanku, kutagih redhaMu, kudamba kasihMu…Hanya kepada Engkau tempat aku mengadu… Mengapa hari ini air mataku tidak mampu dibendung seperti langit yang juga menangis sejak semalam. Bukan kerana aku manja Ya Allah, kerana aku sedar jalan dakwah bukan untuk orang yang manja. Tetapi sesungguhnya tangisan ini adalah nikmatMu…

Sahabat-sahabatku khususnya yang berada bersama-samaku di sini, maafkan aku atas segala kekurangan dan kelemahanku…Percayalah, aku telah dan akan sentiasa melakukan yang terbaik untukmu semua…

HambaMu yang hina,
S.A.

4 comments:

Unknown said...

Manja, tapi tak mengada.

Shahibul Afzan Wahab said...

Bermanja dengan Allah...

Kadang-kadang terasa lemah.tapi apabila dapat bermanja dengan Allah, dapatlah suatu ketenangan...

Abdul Hakim Bin Baharudin said...

Manja tu ade 2jns ke?Ade yg mngada n tak mngada ke?
Kalu dgn Allah,mngada pun tak pe.Allah Maha mendengar rintihan hamba2 Nya

Shahibul Afzan Wahab said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template