:: Ahlan wa Sahlan wa Marhaban Bikum ::


Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan!

Tetamu yang dinanti hampir-hampir-hampir tiba! Ahlan ya Ramadhan kareem...

Buat semua pengunjung blog ini, saya ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa. Sama-sama kita memaksimumkan ibadah kita di dalam bulan ini, kerana Allah menjanjikan padanya pahala yang berlipat ganda!

Ramadhan, suatu madrasah tarbiyyah bagi kita. Manfaatkan sebaik-baiknya. Jika kita berjaya, kita akan mendapati hasilnya di pagi 1 Syawal dengan merasai bahawa kita telah tergolong di dalam golongan al-'aidin wal faizin. Semoga Allah menerima segala amalan kita di sisiNya.

Saya tidak pandai menulis panjang. Saya yakin, pembaca semua lebih bagus dalam menyiapkan diri untuk Ramadhan ini. Anda boleh baca tulisan Ustaz Zuridan dari Universiti Malaysia Pahang tentangnya di sini. Bersempena dengan kedatangan Ramadhan ini juga, saya ingin meminta maaf di atas segala salah silap saya...

Salam Ramadhan!


2 comments:

Mami Hadeef said...

Selamat berpose kak shibul..

Shahibul Afzan Wahab said...

terima kasih anim..selamat berpuasa utk anim juga.

Related Posts with Thumbnails
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template