:: Ahlan wa Sahlan wa Marhaban Bikum ::


Sunday, November 21, 2010

Analisa: Kata Kunci Paling Kerap

Analisa terkini


Analisa bulan lalu

Melalui Nuffnang, saya dapat menganalisa kata kunci atau keywords pengunjung yang mengunjungi blog saya, azansubuhkhamis.blogspot.com. Saya mendapati 3 kata kunci yang paling kerap iaitu:

1. Tanam gigi
2. Gingivitis
3. Ibnu Sina

Pengunjung yang mencari tentang 'tanam gigi/ implant' paling kerap frekuensinya. Pada mulanya saya agak pelik juga, namun saya percaya masyarakat di luar sana mula berminat dengan rawatan pergigian ini. Insya Allah jika mempunyai kelapangan waktu saya akan menghasilkan satu entri yang lebih terperinci tentang implantology berdasarkan ilmu-ilmu yang saya pelajari.

Jika saudara/ saudari pengunjung mempunyai sebarang cadangan kepada saya untuk penambahbaikan blog ini, saya amat mengalu-alukannya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template